+38 (044) 226-27-83     +38(044) 279-87-25      

01001, Україна, м.Київ, вул. Б.Грінченко, 1

svit-matrasiv.com.ua

АТ «Молочний Альянс» продемонстрував процес виробництва революційної новинки українських вчених

 

9 жовтня 2014, в рамках презентації функціонального кисломолочного продукту Геролакт регіональним, загальнонаціональним і галузевим ЗМІ, Група компаній «Молочний Альянс» представила новинку українських вчених.

геролакт молочний альянс укрмолпром

ПАТ «Яготинський маслозавод»,  підприємство—виробник легендарного напою, відкрило перед журналістами двері своїх цехів і продемонструвало, як виготовляється натуральна і корисна молочна продукція найвищої якості.

Під час прес-туру представники ЗМІ отримали можливість побачити повний виробничий цикл: процес приймання молока, систему контролю якості, відділення сквашування і дозрівання продукції, розлив і  пакування готової продукції , в тому числі Геролакту.

геролакт молочний альянс укрмолпром

Виробництво всієї молочної продукції ТМ «Яготинське» повністю автоматизоване і виключає можливість безпосередньої участі людини у виробничому процесі, що гарантує високу якість продукції.

геролакт молочний альянс укрмолпром

Новий продукт  Геролакт  від ТМ «Яготинське» - функціональний натуральний та корисний дієтичний кисломолочний напій, для харчування людей різних вікових груп. Продукт має великий  досвід споживання та позитивний вплив на стан здоров’я людини, що підтверджено клінічними дослідженнями. Унікальна рецептура і технологія виробництва Геролакту була розроблена в 1984 роцівітчизняними вченими з Інституту геронтології НАМН України, Інституту мікробіології і вірусології ім. Д.К.Заболотного НАН України та Інституту продовольчих ресурсів НААН України.

Регулярне споживання Геролакту забезпечує нормалізацію рівня глюкози в крові, знижує рівень холестерину, позитивно впливає на основні системи і органи, виводить токсини, зберігає здоров'я і сприяє активному довголіттю. Ефективність Геролакту підтверджена довгостроковими клінічними дослідженнями, проведеними в Україні (УРСР) і Данії. Майже 20 років напій користувався незмінною популярністю у споживачів і продавався на ринках Європи під ТМ «Gaio».

Рік тому оригінальну рецептуру знаменитого кисломолочного напою, який повертає молодість і добре самопочуття людям середнього віку, придбала Група компаній «Молочний Альянс», а в життя її втілили майстра молочного справи Яготинського маслозаводу, який входить до складу Групи. З серпня 2014 новинка випускається на ПАТ «Яготинський маслозавод».

Опитування

Як, на вашу думку, вступ у дію угоди про ЗВТ Україна - ЕС відобразиться на молочній галузі?

Позитивно - 70.5%
Негативно - 29.5%

Total votes: 61