+38 (044) 226-27-83     +38(044) 279-87-25      

01001, Україна, м.Київ, вул. Б.Грінченко, 1

svit-matrasiv.com.ua

Лідерів молочної продукції відзначено на XXVI Міжнародній агропромисловій виставці «Агро-2014»

З 4 по 7 червня 2014 відбулася XXVI Міжнародна агропромислова виставка «АГРО-2014»  - найважливіший загальнодержавний захід в АПК України.«АГРО-2014» - найбільша агропромислова виставка СНГ і Східної Європи.

Молочну галузь на виставці«АГРО-2014» представляли відомі  потужні молочні холдинги: ДП «Мілкіленд-Україна»та АТ «Молочний Альянс»

Учасники  представили широкий спектр натуральної продукції з незбираного молока, різних видів  сирів твердих, масла вершкового.  

Продукція  ДП «Мілкіленд-України» славиться  в Україні і за її межами під брендами: «Мілкіленд»,  «Добряна», «Коляда», «Роменська Кринка»

Окремим  сегментом  ДП «Мілкіленд» представляє  асортимент новинок, який включає:

  • делікатесні сири. У цю групу входять сири з білою цвіллю (типу камамбер, брі), сири з блакитною пліснявою (типу Рокфор, Дуплет) і сир типу пармезан. Ці продукти є новими для споживачів, однак швидко набирають популярність і є лідерами за темпом росту споживання. Мілкіленд  - єдиний успішний вітчизняний виробник в цьому привабливому сегменті, і займає лідируючі позиції на українському ринку.
  • свіжі сири - бринза  і моцарелла. Незважаючи на те, що цей сегмент знаходиться на ранній стадії розвитку в Україні і країнах СНД, його популярність швидко зростає, оскільки ідеї здорового європейського харчування стають все більш привабливими для місцевого населення.

За представлення своєї продукції на виставці «АГРО-2014»  ДП «Мілкіленд-Україна» нагороджений золотою медаллю за номінацією «Найкращий виробник молочної продукції-2014 року»

Продукція підприємств АТ «Молочний Альянс»  популярна під відомими торговими марками - «Славія», «Пирятинъ», «Златокрай», «Яготинське», «Яготинське для дітей» та «Здорово!»

Із сегменту новинок  Компанія підприємств АТ «Молочний Альянс»  представила широкий асортимент молочної продукції для дітей віком від 6 місяців під  торговою маркою «Яготинське для дітей». Адже при виробництві дитячого сегменту використовується лише натуральне фермерське молоко найвищої якості та натуральні фруктові, овочеві та ягідні наповнювачі. Технологічний процес  виключає додавання будь-яких консервантів, синтетичних барвників, антибіотиків та інших шкідливих харчових добавок, а також цукру Вся сировина проходить багатоступеневий контроль якості. Кожна партія товару підлягає контролю на підприємстві.

За представлення своєї продукції на виставці «АГРО-2014» АТ «Молочний Альянс» нагороджений  золотою медаллю за номінацією «Найкращий виробник молочної  продукції  2014 року».

 

Опитування

Як, на вашу думку, вступ у дію угоди про ЗВТ Україна - ЕС відобразиться на молочній галузі?

Позитивно - 70.5%
Негативно - 29.5%

Total votes: 61